Πόσο χρήσιμα είναι εικονίδια και ετικέτες στην ιστοσελίδα

Όταν σχεδιάζω μια ιστοσελίδα ή ένα eshop πρέπει να βρίσκω τρόπους η εμπειρία του χρήστη στην διαντίδραση του με την ιστοσελίδα να είναι όσο πιο φιλική userfriendly και εύχρηστη γίνεται.
Σε αυτό βοηθάνε πολύ οι γραφικές απεικονίσεις, εικονίδια, icons.

Εσφαλμένα όμως θεωρείται αρκετό αυτό, τα εικονίδια και τα γραφικά από μόνα τους δεν αρκούν. Πολλοί πιστεύουν πως διάφορα εικονίδια και γραφικά έχουν αποτυπωθεί στην μνήμη μας και πλέον είναι σύμβολα που οδηγούν την σκέψη μας στο νόημα και την ερμηνεία του εικονιδίου.

Γενικά όταν μιλάμε για UI user interface και UX user experience δηλαδή η εμπειρία του χρήστη όταν χρησιμοποιεί την ιστοσελίδα μας, αυτή μετράται από το να μειώσουμε την προσπάθεια του χρήστη να καταβάλει επιπλέον σκέψη κατά την χρήση της ιστοσελίδας μας. Αυτό σαν όρος ονομάζεται interaction cost, δηλαδή το άθροισμα των σωματικών και πνευματικών προσπαθειών του χρήστη που απαιτούνται όταν χρησιμοποιεί μια ιστοσελίδα για να πετύχει τον σκοπό του.
Μελέτες έχουν δείξει όμως οτι τα εικονίδια που βλέπει καθημερινά ένας χρήστης είναι τόσο πολλά που από μόνα τους δεν αρκούν.

Το να συμπληρώσουμε στο εικονίδιο μια ετικέτα label, που επεξηγεί το εικονίδιο, κατευθύνει ακόμα πιο σωστά τον επισκέπτη μας στην επιθυμητή ενέργεια, δηλαδή εμείς να πουλήσουμε και ο επισκέπτης εύκολα να αγοράσει. Επικοινωνήστε μαζί μου να προσθέσουμε εικονίδια στην ιστοσελίδα σας και στο eshop σας και να μετρήσουμε τα αποτελέσματα με στατιστικά στοιχεία που θα πάρουμε από τα google analytics.

Ελάτε να αναβαθμίσουμε λειτουργικά το eshop και την ιστοσελίδα σας.

Ζήτησε προσφορά