Πότε πρέπει να ανανεώσετε άμεσα το website ή το e-shop σας;
Αν δυσκολεύεστε να θυμηθείτε πόσα χρόνια έχουν περάσει από τότε που δημιουργήσατε το εταιρικό σας website ή από την τελευταία φορά που μπήκατε στην διαδικασία του ανασχεδιασμού, τότε πρέπει να κάνετε κάτι άμεσα!
Ένα website που δείχνει παλιό και παρατημένο , τόσο από άποψη design αλλά και λειτουργικότητας απωθεί τους δυνητικούς πελάτες της εταιρείας σας. Βάση στατιστικών μάλιστα, το 75% των καταναλωτών υποστηρίζει ότι κρίνει την αξιοπιστία μιας εταιρείας με βάση την εμφάνιση του website της. Και όταν λέμε εμφάνιση δεν εννοούμε μόνο το design.Το παρωχημένο περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας, οι φωτογραφίες που φέρνουν στο μυαλό αναμνήσεις περασμένων δεκαετιών ή ένα εταιρικό blog που ανανεώθηκε τελευταία φορά πριν από μήνες μπορούν να έχουν εξίσου κακό αντίκτυπο στην εντύπωση που θα διαμορφώσει ένας επισκέπτης.
Ας δούμε παρακάτω πιο αναλυτικά τους λόγους που το website σας έχει ανάγκη από άμεσο ανασχεδιασμό:
- Η εικόνα που αντικατοπτίζει για την επιχείρηση σας είναι ότι δεν συμβαδίζει με την εποχή.
Οι καταναλωτές πάντα επιθυμούν το νέο, το καινούργιο, αυτό που αντικατοπτρίζει το πνεύμα της κάθε εποχής. Όταν ένα εταιρικό website μοιάζει να φτιάχτηκε μερικές δεκαετίες πριν, ο επισκέπτης της εύκολα μπορεί να θεωρήσει ότι και οι εταιρικές πρακτικές και φιλοσοφίες της επιχείρησης είναι το ίδιο παλιές.
Πιο συγκεκριμένα, ας υποθέσουμε ότι μπαίνετε σε ένα e-shop για να πραγματοποιήσετε κάποια αγορά και σας φαίνεται παρωχημένο. Είναι λογικό να σκεφτείτε ότι η εμφάνισή του δεν είναι μάλλον το μόνο χαρακτηριστικό του που έχει καιρό να αναβαθμιστεί και ότι είναι πιθανό να μην χρησιμοποιεί τους τελευταίους κανόνες ασφαλείας ηλεκτρονικών συναλλαγών. Έτσι, το εγκαταλείπετε και βρίσκετε ένα άλλο ηλεκτρονικό κατάστημα που σας εμπνέει περισσότερη εμπιστοσύνη.
Έχετε αναρωτηθεί μήπως κάτι ανάλογο μπορεί να συμβαίνει και με το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα;
- Δεν δημιουργεί καλή εμπειρία στον καταναλωτή.
Οι πελάτες της εταιρείας σας, δυνητικοί ή υπάρχοντες, συνήθως πρώτα απευθύνονται στο website ή το e-shop σας για να βρουν απαντήσεις σε τυχόν απορίες τους, χωρίς να χρειαστεί να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά μαζί σας ή να επισκεφτούν τα γραφεία ή ένα κατάστημά σας.
Αν το website σας δεν περιλαμβάνει τις πληροφορίες που επιθυμούν ή δεν μπορούν να τις βρουν εύκολα, τότε δεν θα μείνουν ευχαριστημένοι και είναι πολύ πιθανό να οδηγηθούν σε κάποιον ανταγωνιστή σας.
Εκτός από την απουσία χρήσιμου περιεχομένου, ένα ακόμα χαρακτηριστικό που καθιστά ένα website απαρχαιωμένο σε όρους εμπειρίας καταναλωτή είναι το να μην είναι responsive. Μπορεί όταν φτιάξατε το website σας να μην υπήρχαν καν smartphones, αλλά τώρα που οι περισσότερες online αναζητήσεις γίνονται από κινητά και το mobile commerce κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος, δεν έχετε καμία δικαιολογία να μην δώσετε βάση σε αυτό.
- 3. Δίνει την εντύπωση ότι δεν σας ενδιαφέρει.
Όταν ένας επισκέπτης μπαίνει σε ένα website ή e-shop που φαίνεται εγκαταλειμμένο μπορεί εύκολα να θεωρήσει ότι και η ίδια η επιχείρηση βρίσκεται σε παρόμοιο στάδιο εγκατάλειψης.
Αν αντίστοιχα βλέπαμε τη βιτρίνα ενός φυσικού καταστήματος γεμάτο σκόνη και χωρίς ίχνος φρεσκάδας και νέων προιόντων, σίγουρα θα σκεφτόμασταν πως το κατάστημα αυτό ετοιμάζεται να κλείσει. Ακριβώς η ίδια εικόνα δημιουργείται και όταν η online βιτρίνα σας, το e-shop ή το website σας, βρίσκονται παραμελημένα και χωρίς κανένα ίχνος ανανέωσης. Κάτι που λειτουργεί αρνητικά για το κύρος του brand σας, την αξιοπιστία και φυσικά τις πωλήσεις σας.
Μήπως είναι ώρα για ανανέωση;
Εάν βρήκατε κοινά σημεία παραπάνω και με το δικό σας website ή e-shop χρειάζεστε επειγόντως ανανέωση! Παραμείνετε ανταγωνιστικοί στην αγορά, κερδίζοντας μόνο θετικές εντυπώσεις και προσελκύοντας ακόμη περισσότερους δυνητικούς πελάτες, ανανεώνοντας το website σας! Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας βοηθήσουμε!