9 τρόποι για να ενισχύσετε την παρουσία σας στο Instagram

Το Instagram είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη πλατφόρμα κοινωνικού δικτύου, με 800 εκατομμύρια χρήστες, πάνω από 25 εκατομμύρια ενεργά προφίλ επιχειρήσεων και δύο εκατομμύρια διαφημιζόμενους. Η δημιουργία ενός λογαριασμού Instagram είναι εύκολη, αλλά η μετατροπή του λογαριασμού σας σε επιτυχημένο χρειάζεται χρόνο και δουλειά. Δείτε αναλυτικά ορισμένους από τους καλύτερους τρόπους για να δημιουργήσετε έναν επιτυχημένο λογαριασμό Instagram για την επιχείρηση σας και πως να ενισχύσετε τις επιδόσεις σας το 2018.

 

1. Εφαρμόστε κοινή αισθητική στις φωτογραφίες
Πρωταρχικής σημασίας είναι να υιοθετήσετε μια ομοιόμορφη αισθητική για το Brand σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε “ταυτότητα” και να προσελκύσετε το σωστό κοινό που θα γίνει μια αφοσιωμένη κοινότητα. Βρείτε τι λειτουργεί για το Brand σας και βεβαιωθείτε ότι το περίεχομενο σας είναι ομοιόμορφο και ελκυστικό.
Tip: Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εφαρμογές όπως ή VSCO για καλύτερη οπτική συνοχή.

2. Διατηρήστε συνεπή εμφάνιση
Οι επιτυχείς λογαριασμοί στο Instagram είναι συνώνυμοι με τη συνέπεια. Εξετάστε το ενδεχόμενο να περιορίσετε το εύρος των φίλτρων που χρησιμοποιείτε στις φωτογραφίες σας, σε ένα ή δύο και να τα εφαρμόσετε σε κάθε φωτογραφία. Αυτό θα συμβάλει στην ομοιόμορφη αισθητική του λογαριασμού σας και θα βοηθήσει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας σας του Brand σας.

3. Αλληλεπιδράστε με το κοινό σας
Το Instagram είναι μια κοινότητα που εκτός από την αλληλεπίδραση με τους πελάτες σας, θα πρέπει να αλληλεπιδράτε και με άλλους λογαριασμούς και επιχειρήσεις. Όσο πιο ενεργός είστε τόσο βοηθάτε την προβολή και την αύξηση της αναγνωρισμότητας του Brand σας. Μην ξεχνάτε πως οι followers σας θέλουν να αισθάνονται σαν να είναι και αυτοί μέρος της ιστορίας σας. Ρωτήστε την γνώμη τους για τα προιόντα σας, δημιουργήστε ιστορίες μέσα από τις αναρτήσεις σας και φυσικά να απαντάτε σε κάθε σχόλιο που μπορεί να σας αφήνουν κάτω από τις αναρτήσεις σας.

4. Σκεφτείτε δύο φορές πριν ανεβάσετε κάτι
Θα πρέπει να αποφεύγετε να δημοσιεύετε οτιδήποτε στο λογαριασμό σας στο Instagram. Αν έχετε μια φωτογραφία που θέλετε να μοιραστείτε, αλλά απλώς δεν ταιριάζει με τις αξίες της επιχείρησης σας ή δεν έχει μεγάλη συνάφεια με το θέμα σας, είναι προτιμότερο να δημιουργήσετε έναν άλλο λογαριασμό Instagram, ο οποίος είναι ιδιωτικός και αποκλειστικά για οικογένεια και φίλους, αντί για πιθανούς πελάτες.

5. Video & Boomerang
Οι φωτογραφίες είναι εκπληκτικές, αλλά τα video θα σας βοηθήσουν επίσης να αυξήσετε το ποσοστό της προβολής σας. Το Boomerang, μοναδικό για το Instagram, μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε μια πιο φρέσκια και ενδιαφέρουσα οπτική αντί της στατικής φωτογραφίας. Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε παράλληλα και τα κατάλληλα hashtags, τα οποία μπορούν να ενισχύσουν σημαντικά την προβολή του video σας.

6. Go Live
Αλληλεπιδράστε με την κοινότητα σας σε πραγματικό χρόνο, ενισχύοντας τη διάδραση με το κοινό σας, αλλά μην χρησιμοποιείτε τα live video με μοναδικό σκοπό την πώληση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας. Δηιουργήστε ενδιαφέρουσες ιστορίες που η κοινότητα σας θα θέλει να δει.

7. Σχεδιάστε και προγραμματίστε το περιεχόμενο σας
Μπορεί να πιστεύετε ότι οι περισσότεροι από τους επιτυχημένους λογαριασμούς στο Instagram, έχουν τυχαίες και σποραδικές αναρτήσεις, αλλά η αλήθεια είναι ότι πίσω από αυτούς υπάρχει στρατηγική και σωστός προγραμματισμός. Δημιουργήστε τακτικά νέο περιεχόμενο, αλλά δημοσιεύστε το στη σωστή ώρα της ημέρας για να μεγιστοποιήσετε τις προβολές σας.

8. Εκμεταλευτείτε τα Instagram Stories
Τα Instagram stories (αναρτήσεις που εμφανίζονται μόνο για 24 ώρες και μετά διαγράφονται) έχουν ήδη αποδειχθεί πολύ δημοφιλείς για τις επιχειρήσεις – στην πραγματικότητα, το 33% από τις πιο προβεβλημένες ιστορίες του Instagram προέρχονται από επιχειρήσεις, Τα stories μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες σας να αναπτύξουν μια βαθύτερη σύνδεση με την εταιρία σας. Μπορείτε να δείξετε περιεχόμενο από τα “παρασκήνια”, να διοργανώσετε διαγωνισμούς και να χρησιμοποιήσετε όλη την δημιουργικότητα σας με τα διάφορα εργαλεία που προσφέρονται.

9. Μελετήστε τον ανταγωνισμό σας
Έχετε να μάθετε πολλά μελετώντας τον ανταγωνισμό σας στο Instagram. Τι ύφος προβάλουν για το Brand τους, πότε και τι δημοσιεύουν, ποιοι τύποι περιεχομένου δημιουργούν την καλύτερη διάδραση; Χρησιμοποιήστε αυτές τις πληροφορίες για να βελτιστοποιήσετε το δικό σας περιεχόμενο για να διασφαλίσετε ότι θα παραμείνετε ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό σας.

 

Το Instagram είναι ένα από τα καλύτερα εργαλεία για την ανάδειξη της επιχείρησής σας και την εμπλοκή με το κοινό σας. Για να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο λογαριασμό για την επιχείρηση σας απαιτείται χρόνος και αφοσίωση. Ακολουθώντας και εφαρμόζοντας τα βήματα που αναφέραμε και δημιουργώντας την δική σας στρατηγική, μπορείτε να αρχίσετε να αυξάνετε την παρουσία σας και να ενισχύσετε την επιρροή σας σε αυτήν την ταχέως αναπτυσσόμενη πλατφόρμα.