instagram Τι Πως Πότε Γιατί βοηθά στην προβολή & πωλήσεις
Πως θα χρησιμοποιήσουμε το instagram για να προβάλουμε καλύτερα την επιχείρησή μας και τις υπηρεσίες και προϊόντα μας.
Θα μας βοηθήσει να δούμε στατιστικά στοιχεία του 2017 – 2018 ώστε να καταλήξουμε σε συμπεράσματα.
Δημογραφικά στοιχεία
- H πλειοψηφία των χρηστών είναι μεταξύ 16 – 30 ετών
- 6 στου 10 έφηβους έχουν instagram
- Μεγαλύτερο ποσοστό λογαριασμών instagram έχουν οι Γυναίκες
- Το 32% των εφήβων θεωρούν το instagram ως πιο σημαντικό social media
- Το 32% των χρηστών του instagram έχουν σπουδάσει.
- Οι χρήστες του Instagram ξεπερνούν τα 800 εκ. statista
- Από αυτούς τα 500 εκ. είναι καθημερινά ενεργά μέλη
- Υπάρχουν πάνω από 16,600,000 Google searches αναζητήσεις για το instagram μηνιαίος
- το 50% των χρηστών συνδέονται καθημερινά και το 35% κοιτάνε την εφαρμογή πολλές φορές την ημέρα.
- 95 εκ. Φωτογραφίες αναρτώνται καθημερινά per day στο instagram
Instagram Business Στατιστικά Στοιχεία
- 25 million business profiles .Υπάρχουν πάνω από 25 εκ. επαγγελματικά προφίλ στο instagram
- 2 million monthly active advertisers 2 εκ είναι οι ενεργοί διαφημιζόμενοι μηνιαίος.
- 60% από τα τοπ Brand βάζουν το ίδιο φίλτρο στις αναρτήσεις τους
- Πάνω από το 80% των χρηστών ακολουθεί τουλάχιστον μια επιχείρηση.
- Motely Fool Ο τζίρος των διαφημίσεων για το 2017 ήταν περίπου 4 δισ εκ. δολλάρια
- Η εκτίμηση των εσόδων για το 2018 ξεπερνά τα 10 δις δολλάρια The Drum.
- Το 60% των χρηστών λέει πως έμαθαν για ένα προϊον ή υπηρεσία από το instagram
Instagram Περιεχόμενα Content
- 300 million 300εκ χρησιμοποιούν το stories καθημερινά.
- 12.6% more engagement Αναρτήσεις με ένα τουλάχιστον hashtag έχουν 12.6% παραπάνω θεάσεις από αυτές χωρίς.
- Σύμφωνα με στοιχία Ditch The Label’s annual survey, στο instagram σημειώθηκε το 42% του cyberbullying.
- most widely Instagrammed food Η pizza κυριαρχεί στο instagram φαγητό πάνω από όλα τα άλλα.
Οι καλύτερες ώρες για να κάνουμε αναρτήσεις
1. Οι καλύτερες ώρες είναι Τετάρτη γύρω στις 15.00 Πέμπτη γύρω 11.00 και 15.00 και Παρασκευή γύρω στις 17 00.
2. Η καλύτερη μέρα θεωρείται η Πέμπτη
3. Η Κυριακή είναι η μέρα με τα λιγότερα αποτελέσματα.
Πόσο συχνά να κάνουμε Αναρτήσεις στο Instagram
Ενώ φαίνεται πως όσο πιο συχνά κάνουμε αναρτήσεις τόσο πιο πολλά likes θα έχουμε και followers δεν πρέπει να ανταγωνιζόμαστε τις αναρτήσεις μας κάνοντας παραπάνω από 2 δύο, μέσα σε 12 ώρες.
Οι συχνές αναρτήσεις μέσα στην ίδια μέρα αποδυναμώνουν τις αναρτήσεις μιας και μοιράζονται τα likes.
Σημαντικό εδώ είναι να έχουμε να πούμε κάτι να περνάμε ένα μήνυμα. Οι άσκοπες αναρτήσεις, με κακή εικόνα – φωτογραφία, τα πολύ κοντινά selfie στο πρόσωπο μας , θα έχουν αντίθετα αποτελέσματα και unfollowers.
- Φτιάξτε τα hashtags σας. Επιλέξτε σταθερά 20 – 30 hashtags που θα χρησιμοποιείτε. Δείτε ποια είναι τα πιο δυνατά hashtags ανάλογα τον αριθμό των αποτελεσμάτων που εμφανίζουν δίπλα στο # όταν πάτε να τα εισάγετε. Αυτά με τα περισσότερα αποτελέσματα είναι τα πιο δημοφιλή.
- Πάντα να γράφετε και ένα μικρό κείμενο περιγραφή ή ατάκα. Προσωποποιήστε το μήνυμα ώστε να συνδέσετε το προϊόν με το brand.
- Μην βάζετε απευθείας φωτογραφία από το instagram. Καλύτερα βγάζετε φωτογραφίες και επιλέξτε από το gallery σας όταν έρθει η ώρα, ώστε να επιλέξετε την καλύτερη.
σε επόμενη ανάρτηση θα αναλύσω για το πως και πότε θα κάνουμε αναρτήσεις και πως θα τις συνδέσουμε με το eshop μας για πωλήσεις.