Content Marketing. To Περιεχόμενο ως Αξία.
Το περιεχόμενο που προβάλλει την επιχείρηση έχει τεράστια στρατηγική σημασία.
Μπορεί να διατηρήσει το υπάρχον πελατολόγιο, χτίζοντας σχέσεις αφοσίωσης και εμπιστοσύνης, μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση του πελατολογίου προσελκύοντας νέους πελάτες.
Αν “προσγειωθήκατε” απευθείας εδώ, προτείνουμε να δείτε το κύριο άρθρο.
Content & Content Marketing σημαίνει διαμορφωμένο κείμενο που το κοινό που στοχεύουμε ως πελατολόγιο θέλει να δει, περιεχόμενο που αναζητά, περιεχόμενο που θα το μοιραστεί.
Το κοινό στην εποχή μας “καταναλώνει’ πέντε φορές περισσότερο περιεχόμενο από ότι τριάντα χρόνια πριν.
Η δημιουργία του κατάλληλου περιεχομένου δίνει την δυνατότητα σε επιχειρήσεις να διατηρήσουν διαύλους επικοινωνίας με το πελατολόγιο τους και να συνδεθούν με νέους πελάτες
Βασικά σημεία για πετυχημένο content marketing είναι:
Να γνωρίζει η επιχείρηση ποιοι είναι οι πελάτες της
Η γνώση του ποιοι είναι οι πελάτες μιας επιχείρησης είναι το κλειδί για επιτυχημένες ιστοσελίδες και διαφημιστικές καμπάνιες προώθησης της. Αναγνωρίζοντας ποιοι είναι οι πελάτες μας και τι τους ενδιαφέρει μπορούν οι διαφημιστικές καμπάνιες μιας επιχείρησης να είναι στοχευμένες και αποτελεσματικές και το περιεχόμενο της ιστοσελίδας μας το ίδιο.
Δημιουργία σχετικών μηνυμάτων περιεχομένου
Η δημιουργία αξιόλογου εταιρικού περιεχομένου που είναι αντιπροσωπευτικό, ευχάριστο και ενημερωτικό είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να κερδίσει μια επιχείρηση εμπιστοσύνη και συναισθηματικό δέσιμο – loyalty – με τους πελάτες της. Επικεντρωθείτε στις ανάγκες των πελατών δημιουργώντας, εκείνο το περιεχόμενο και παρέχοντας τις σωστές πληροφορίες που χρειάζονται οι πελάτες, λύνοντας απορίες και απαντώντας σε ερωτήματα τους. Έτσι οι πελάτες θα επιστρέφουν στην ιστοσελίδα σας συχνά και θα υπάρχει συναισθηματικό δέσιμο με το Brand name σας.
Ενιαία επικοινωνιακή πολιτική
Το περιεχομένου που δημιουργεί η επιχείρηση πρέπει να έχει συνάφεια με τις ανάγκες του πελατολογίου της και συνέπεια σε όλα τα μέσα που χρησιμοποιεί η επιχείρηση για την προβολή της και την μετάδοση του εταιρικού περιεχομένου της. To ύφος, tone of voice, δηλαδή πρέπει να είναι προσεκτικά επιλεγμένο και το ιδανικό θα ήταν, η επιχείρηση να πορευτεί με αυτήν την ενιαία επικοινωνιακή πολιτική.
Δημιουργικότητα
Το οπτικό αποτέλεσμα του μηνύματος έχει μεγάλη συμβολή στην επιτυχία μετάδοσης του. Καλής ποιότητας γραφικά, δημιουργικά και ευχάριστα video και όλα αυτά σχεδιασμένα να προσαρμόζονται σε mobile συσκευές παίζουν καθοριστικό ρόλο, ενώ κακής ποιότητας οπτικό υλικό μπορεί να έχει αντίθετα αποτελέσματα για την εικόνα της επιχείρησης. Όλα τα οπτικοακουστικά μέσα πρέπει πρώτα να πλαισιώνονται από τα αντίστοιχα κείμενα. Μπορεί να μοιάζει δύσκολο να “γράψετε” κείμενα, αλλά προσπαθήστε να περιγράψετε έστω με μερικές γραμμές την κάθε ενότητα που φτιάξατε στο site maps σας, και θα δείτε πως όταν δείτε ξανά τα κείμενα σας, θα μπορείτε να τα εμπλουτίσετε και να τα βελτιώσετε.
Ανάλυση και ερμηνεία της πληροφορίας. Το Content marketing είναι μετρήσιμο.
Η βελτιστοποίηση του περιεχομένου είναι απαραίτητη και σχετικά απλή με επεκτάσεις που μέσα από την ιστοσελίδα της επιχείρησης μπορούν να συλλέξουν στατιστικά στοιχεία για την διαντίδραση των επισκεπτών της ιστοσελίδας της επιχείρησης. Χρησιμοποιώντας ένα SEO εργαλείο, θα μπορείτε να βλέπετε μια άμεση αξιολόγηση των κειμένων που έχετε εισάγει και προτάσεις βελτίωσης τους. Να θυμάστε πως δεν γράφουμε κείμενα για να αρέσουν στην google. Γράφουμε κείμενα για να αρέσουν σε μας και στους πελάτες μας. Γράφουμε σωστά κείμενα που μας αντιπροσωπεύουν, γράφουμε για ανθρώπους. Η κατάταξη στην google θα έρθει, αλλά δεν είναι αυτοσκοπός.
Με το google analytics, θα μπορείτε να αξιολογήσετε αν τα κείμενα σας αποδίδουν. Η μελέτη των στατιστικών αποτελεσμάτων θα βοηθήσει την επιχείρηση να δει την αποτελεσματικότητα της διάχυσης του εταιρικού περιεχομένου που η εταιρεία προβάλλει και να το αναπροσαρμόσει και βελτιώσει και άλλο.
Συμπέρασμα
Το περιεχόμενο ως content marketing θα δημιουργήσει αξία για την επιχείρηση, περιεχόμενο που θα μπορεί να την κάνει ξεχωριστή, να τονίσει την ιστορία της και να κάνει το πελατολόγιο της να ταυτιστεί με το προϊόν και τις υπηρεσίες της. Θα είναι ο συνδετικός κρίκος που ενώνει την ίδια την επιχείρηση, ως φιλοσοφία και όραμα, με το πως αυτό προβάλλεται μέσα από το web design και την “έκθεση” της επιχείρησης στα social media που θα επιλέξει να προβάλεται.
Κέρδισε Χρόνο.
Δεν μπορείς να τα κάνεις όλα μόνος!
Ελάτε να αποτυπώσουμε σωστά την δική σας επιχειρηματική ιστορία. Να δημιουργήσουμε περιεχόμενο αξίας για την ιστοσελίδα σας και να το κοινοποιήσουμε σωστά με στρατηγική.