Δωρεάν Ιστοσελίδες. Είναι πιο εύκολο από ποτέ να φτιάξουμε μόνοι μας ιστοσελίδα

Προετοιμάστε το πλάνο σας, για την επιλογή & τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας.

Για την δημιουργία ιστοσελίδας, χρειάζεται πρώτα καλή προετοιμασία. Παρακάτω θα δούμε πως μπορούμε σχετικά εύκολα να φτιάξουμε μόνοι μας ένα βασικό αλλά ολοκληρωμένο στρατηγικό πλάνο για την κατασκευή της ιστοσελίδας μας. Ένα πλάνο marketing. Απαραίτητο ώστε να φτιάξουμε την ιστοσελίδα που θα προβάλει τα προϊόντα, υπηρεσίες και την επιχείρηση μας, σωστά και επαγγελματικά.

Αν θέλετε άμεσα να δείτε 15 παρόχους που προσφέρουν λύσεις για το πως μπορείτε δωρεάν να φτιάξετε ιστοσελίδα πατήστε το button “Δωρεάν Ιστοσελίδες” από κάτω.

ΔΩΡΕΑΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ

Όλοι μπορούμε με ένα facebook & google page, και ένα instagram business profile, να έχουμε την ψηφιακή μας παρουσία. Μπορούμε να γίνουμε εμείς φωτογράφοι των προϊόντων και να κάνουμε όποτε θέλουμε αναρτήσεις στα social media. Ακόμα και την ιστοσελίδα μας μπορούμε να φτιάξουμε μόνοι μας, αυτά όμως δεν εγγυώνται πωλήσεις ή πελάτες ή επαγγελματική αναγνωρισημότητα.

Αν όμως δεν μπορούμε να περιμένουμε, μέχρι να να έχουμε όλο το budget για να κάνουμε το σωστό λογότυπο με τον καλό αλλά ακριβό ίσως γραφίστα. Αν δεν μπορούμε να επενδύσουμε στο κατάλληλο branding και συσκευασία για το προϊόν μας, και να επενδύσουμε σε ένα σύγχρονο και γρήγορο, με πολλές δυνατότητες website ή eshop, τότε με μικρά βήματα για να γίνει μια αρχή για την απόκτηση ιστοσελίδας.

Κάνετε μικρά βήματα με χαμηλό κόστος, μέχρι να υπάρχει η δυνατότητα να επιλέξετε επαγγελματίες συνεργάτες και να αποφύγετε λάθη που μπορεί να χρειαστεί πολύς χρόνος, μέχρι να τα διορθώσετε, όπως ίσως ένα κακό όνομα στην αγορά.
Αν ξέρετε καλά το προϊόν σας, και πιστεύετε σε αυτό και στην ποιότητα του, τότε πρέπει θα του δώσετε αξία.
Αυτή η αξία θα κερδηθεί με την εμπιστοσύνη που θα σας δείξει η αγορά γιατί θα εκτιμήσει αυτήν την ειλικρίνεια και την προσπάθεια σας. Πρέπει να γνωρίζουμε το κοινό που απευθυνόμαστε και πρέπει να προσπαθήσουμε να προσφέρουμε καλές και ποιοτικές υπηρεσίες και προϊόντα.

Για να είστε επιτυχημένοι στο digital marketing, είναι σημαντικό να έχετε μια στρατηγική για να ορίσετε σαφείς στόχους και να εστιάσετε τη διαδικτυακή σας δραστηριότητα.
☑ Τα βασικά βήματα περιλαμβάνουν τον καθορισμό των επιχειρηματικών στόχων, τη σύνταξη δήλωσης αποστολής και τον προσδιορισμό του μοναδικού σημείου πώλησης (USP).
☑ Η κατανόηση της συμπεριφοράς των πελατών στο διαδίκτυο, καθώς και ο τρόπος χαρτογράφησης του User Journey, είναι επίσης σημαντικός παράγοντας για την παροχή μιας καλής διαδικτυακής εμπειρίας.
☑ Για να κατανοήσετε τον ανταγωνισμό και να ξεχωρίσετε στην αγορά, ερευνήστε τους ανταγωνιστές σας, αλλά βεβαιωθείτε ότι το προϊόν και οι υπηρεσίες σας, έχουν ποιότητα και ξεχωρίζουν.
☑ Τέλος, χρησιμοποιήστε δεδομένα και μετρήσεις για να αξιολογήσετε τις διαδικτυακές σας προσπάθειες και ορίστε ( S.M.A.R.T. specific, measurable, attainable, relevant, and time-bound) συγκεκριμένους, μετρήσιμους, εφικτούς, σχετικούς και χρονικά δεσμευμένους στόχους ( KPIs).

☑ Τα βασικά βήματα περιλαμβάνουν τον καθορισμό των επιχειρηματικών στόχων σας goals, το mission statement ( δήλωσης αποστολής ) και τον προσδιορισμό των USP ( unique selling points ) σας, δηλαδή των στοιχείων που ξεχωρίζουν τα προϊόντα σας.
☑ Κατανόηση της συμπεριφοράς των πελατών σας στο διαδίκτυο, καθώς και χαρτογράφηση του User Journey δηλαδή με ποιούς τρόπους φτάνει ο πελάτης σας στην αγορά. Σημαντικός παράγοντας για την παροχή μιας καλής διαδικτυακής εμπειρίας.
☑ Κατανοήσετε τον ανταγωνισμό για να ξεχωρίσετε στην αγορά, ερευνήσετε τους ανταγωνιστές σας, πάρτε ιδέες, βεβαιωθείτε ότι το προϊόν και οι υπηρεσίες σας, έχουν ποιότητα και ξεχωρίζουν.
☑ Τέλος, θα χρησιμοποιήστε δεδομένα και μετρήσεις για να αξιολογήσετε τις διαδικτυακές σας προσπάθειες και για ορίστε συγκεκριμένους, μετρήσιμους, εφικτούς, σχετικούς και χρονικά δεσμευμένους στόχους. ( S.M.A.R.T. specific, measurable, attainable, relevant, and time-bound).

Τα παραπάνω είναι μια ψηφιακή στρατηγική – digital marketing.
Μια διαδικτυακή επιχειρηματική στρατηγική μπορεί να ενισχύσει τις πιθανότητές σας για ψηφιακή επιτυχία, βοηθώντας σας να ορίσετε σαφείς στόχους και να εστιάσετε στη διαδικτυακή σας δραστηριότητα.
Ποιο πρέπει να είναι το πρώτο του βήμα;
Καθορίστε επιχειρηματικούς στόχους και καταγράψτε μια δήλωση αποστολής ( mission statement) της επιχείρησης.
Ποιο πρέπει να είναι το δεύτερο βήμα;
Προσπαθήστε να καταγράψετε το user journey των πελατών σας.
Ποιο πρέπει να είναι το τρίτο του βήμα;
Έρευνα αγοράς και ανταγωνισμού. Κάντε το με τον πιο απλό και εύκολο για σας τρόπο και ορίστε τα δικά σας πλεονεκτήματα USP.
Ποιο πρέπει να είναι το τελευταίο βήμα;
Προσπαθήστε να μελετάτε και να έχετε στατιστικά στοιχεία ώστε οι στόχοι σας να είναι S.M.A.R.T. specific, measurable, attainable, relevant, and time-bound.

User Journey. Η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι πελάτες περιηγούνται στο internet είναι ένας σημαντικός παράγοντας για τη διασφάλιση της επιτυχίας των προσπαθειών σας στο διαδίκτυο. Θα πρέπει να κατανοήσετε τις συμπεριφορές των πελατών στο διαδίκτυο και πώς αυτές διαφοροποιούνται ή συμπληρώνονται με τις συμπεριφορές τους offline, δηλαδή άμεσα, ζωντανά, εκτός internet και να σχεδιάσετε την ιστοσελίδα σας ανάλογα.
Βασιστείτε στο πλαίσιο συμπεριφοράς πελατών “Βλέπω, Σκέπτομαι, Κάνω – Ενεργώ, Φροντίζω ή Διαντιδρώ” και προσπαθήστε να κατανοήσετε πώς θα το χρησιμοποιήσετε για να κατανοήσετε το user journey των πελατών σας.
Αυτό θα σας βοηθήσει στην ομαδοποίηση του κοινό σας χρησιμοποιώντας τμηματοποίηση – segmentation – βάση πχ ηλικίας, τοποθεσίας, καταναλωτικών συνηθειών, κ.ο.κ.

Η κατανόηση του ανταγωνισμού αποτελεί επίσης βασικό συστατικό της διαδικτυακής στρατηγικής σας, δίνοντας σας τη δυνατότητα να τοποθετήσετε σωστά την επιχείρηση σας στην ψηφιακή αγορά. Προσπαθήστε να προσδιορίσετε τι κάνει μια επιχείρηση να ξεχωρίζει σε μια ανταγωνιστική αγορά. Ποια είναι τα σημαντικά και μοναδικά σημεία (USP) των προϊόντων ή υπηρεσιών σας.
1. Ορίσετε με σαφήνεια τους στόχους σας. Ίσως θα θέλατε να αυξήσετε τις πωλήσεις κατά 20% ή να αποκτήσετε 100 νέους πελάτες; Ο καθορισμός στόχων θα σας δώσει κατεύθυνση και μια σαφή πορεία που πρέπει να ακολουθήσετε.
2. Κατανοήστε το πλαίσιο «Βλέπε, Σκέψου, Κάνε, Φρόντισε». Ένας χρήσιμος τρόπος για να κατανοήσετε τη διαδικτυακή διαδρομή των πελατών σας. Η γνώση αυτού του ταξιδιού βοηθά μια επιχείρηση να προσδιορίσει πού πρέπει να επενδύσει τις προσπάθειές της στη σύνδεση με τους πελάτες. Πχ ο πελάτης είδε ( Βλέπε ) ή άκουσε κάπου για το προϊόν ή υπηρεσία σου, μετά το ξαναείδε και άρχισε να το επεξεργάζεται και να του δίνει αξία ( Σκέψου ). Αποφάσισε να το αγοράσει ( Κάνε ) και αφού έμεινε ευχαριστημένος το μοιράζεται και το προτείνει ( Φρόντισε ).

Για την καλύτερη διαδικτυακή εμπειρία των πελατών σας τις στιγμές που αλληλεπιδρούν με το brand σας στην ιστοσελίδα σας, απαντήστε στις παρακάτω ερωτήσεις.
1. Ποια θα είναι τα σημεία επαφής των πελατών ( touchpoints ) σας με την ιστοσελίδα σας;
Touchpoints είναι τα σημεία επαφής του brand σας με τους πελάτες, από την αρχή μέχρι το τέλος.
Για παράδειγμα, οι πελάτες μπορεί να βρουν την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο ή σε μια διαφήμιση, να δουν αξιολογήσεις και κριτικές, να επισκεφτούν τον ιστότοπό σας, να ψωνίσουν στο κατάστημα λιανικής ή να επικοινωνήσουν με την εξυπηρέτηση πελατών.
2. Πώς θα “χαρτογραφήσετε” κοινές διαδικτυακές διαδρομές πελατών ( map customer journey ), στην ιστοσελίδα σας.
Π.χ. ο πελάτης αφού διάβασε για το προϊόν ή υπηρεσία, βρέθηκε στην συγκεκριμένη ενότητα της ιστοσελίδας σας, μετά πάτησε το κουμπί που τον οδήγησε στην παραγγελία και έκανε την μετατροπή ( convert ), ή δεν αγόρασε και γύρισε στην σελίδα επικοινωνία γιατί ήθελε να ρωτήσεις πρώτα πριν αγοράσει.
Δείτε παρόμοιες ιστοσελίδες για να πάρετε ιδέες.

Αφού έχετε κατανοήσει την σημασία της προετοιμασίας, οργάνωσης και του πλάνου για την ψηφιακή σας προβολή, ήρθε η ώρα να συγκεντρώσετε το περιεχόμενο που θα βάλετε στην ιστοσελίδα σας. To original περιεχόμενο – content είναι μεγάλο asset για μια επιχείρηση και αξιολογείται θετικά από την google. Όταν διαπιστώσετε πως υπάρχουν δυνατότητες για πωλήσεις αναθέσατε την εργασία προώθησης και διαφήμισης σε επαγγελματίες.
1. Φτιάξτε ένα site map. Δείτε: ” Τι είναι ο χάρτης ιστοτόπου site map'”;
2. Γράψτε και δημιουργήστε το περιεχόμενο για τις ενότητες της ιστοσελίδας σας. Δείτε: ” Περιεχόμενο – Content “
3. Βρείτε και επεξεργαστείτε τις φωτογραφίες – video που θα πλαισιώνουν το περιεχόμενο σας. Δείτε: “Επεξεργασία Φωτογραφιών”

Τώρα φτάνετε στο σημείο να δημιουργήσετε την ιστοσελίδα σας. Σχεδιάστε την σε ένα χαρτί. Προσπαθήστε να ορίσετε τι πάει πού και με ποια σειρά. Αυτό θα σας βοηθήσει πολύ στην κατανόηση της δομής της ιστοσελίδας. Ξεκινήστε απλά με landing page ή one page ιστοελίδα μιας και είναι οικονομική και μπορεί να γίνει κανονική ιστοσελίδα αργότερα!
Επιλέξτε μια ιστοσελίδα με χρονοχρέωση που περιλαμβάνει, φιλοξενία, υποστήριξη, αναβαθμίσεις κ.α. και είναι μια ολοκληρωμένη ιστοσελίδα με πολύ πιο μικρό κόστος από μια ιστοσελίδα κατά παραγγελία. Δείτε themebook.gr

Υπάχρουν και ιστοσελίδες marketplaces, όπως το themeforest.net που μπορεί να βρεί κανείς, ολόκληρες έτοιμες ιστοελίδες να επιλέξει. Ένα μεγάλο μειονέκτημα σε αυτού το είδους τα έτοιμα themes, είναι πως το ίδιο εικαστικό μπορεί να το έχουν χιλιάδες άλλοι και πως δεν θα μπορείτε να κρατήσετε το φωτογραφικό υλικό του demo λόγω πνευματικών δικαιωμάτων και θα πρέπει να βάλετε δικό σας. Το δικό σας περιεχόμενο όμως μπορεί να μην προσαρμόζεται εύκολα σε μια έτοιμη ιστοσελίδα. Η ιστοσελίδα πρέπει να σχεδιαστεί κανονικά βάση του περιεχομένου.
Παρόλο που οι τιμές του ξεκινάμε από 50€, οι αναβαθμίσεις και η υποστήριξη που θα χρειαστεί η ιστοσελίδα για τις επεκτάσεις – Plugins – που έχει προεγκατεστημένες, θα αυξήσουν το συνολικό κόστος τελικά.

Δείτε περισσότερα για την σημασία των αναβαθμίσεων εδώ : “Αναβαθμίσεις wordpress – Plugin Updates”
Όμως υπηρεσίες όπως το themebook.gr σας παρέχουν την δυνατότητα να επιλέξετε ένα εικαστικό και να το προσαρμόσετε στις δικές σας ανάγκες και περιλαμβάνουν, φιλοξενία, υποστήριξη και αναβαθμίσεις σε ένα ενιαίο κόστος.

Στατιστικά. Φτιάξτε ένα δωρεάν λογαριασμό google analytics κάντε τα δωρεάν μαθήματα της google για SEO SEM και κατανοήστε πως λειτουργεί η συγκέντρωση πληροφοριών και η ανάλυση τους έστω και σε ένα πρώτο επίπεδο. Έτσι ώστε όταν έρθει η ώρα να επενδύσετε σοβαρά στην ψηφιακή σας προβολή, να είστε έτοιμοι με γνώσεις για να προχωρήσετε γρήγορα, εύκολα και σωστά με την ιστοσελίδα σας.

Είστε έτοιμοι να επενδύσετε στην ψηφιακή σας προβολή;

Κερδίστε Χρόνο και επικεντρωθείτε στα διοικητικά και οργανωτικά σας καθήκοντα. Ρωτήστε μας πως θα κάνετε rebranding ώστε να σας σχεδιάσουμε την ψηφιακή σας εικόνα. Με μοναδικό σχεδιασμό και κατασκευή ιστοσελίδας, δημιουργία περιεχομένου, προβολή και προώθηση με ποιοτικές και στοχευμένες διαφημίσεις.

ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ