Προσθήκη ετικετών αγορών σε δημοσιεύσεις στο Instagram & Facebook!

Προσοχή, η meta κατήργησε την δυνατότητα ετικετών.
Αύγουστος 2023

Δυστυχώς η meta κατήργησε για την Ελλάδα και άλλες βέβαια χώρες αυτήν
την δυνατότητα αν δεν έχετε απευθείας checkout από το facebook &
instagram shop σας ενεργοποιημένο, που δεν γίνεται ούτως ή άλλος από
την Ελλάδα.

Τα facebook & instagram shops κλείνουν στην Ελλάδα (όπως και σε άλλες αγορές)
Συγκεκριμένα, θα μείνουν ανοιχτά και θα υποστηρίζονται μόνο στην
Αμερική και σε επιλεγμένες αγορές όπου ήδη υπάρχει και είναι είναι
ανοιχτό το in app checkout, ή θα ανοίξει.
Αυτό σημαίνει ότι δε θα μπορείτε να έχετε shop, να κάνετε tag προϊόντα
και να φτιάχνετε κοινά που αφορούν shop interactions.

https://www.facebook.com/business/help/953630345801994

Οδηγίες για να βάζετε ετικέτες – tags & να πουλήστε τα προϊόντα σας από το instagram & facebook!

Προσοχή! Ακολουθεί μεγάλο κείμενο. Στον παρακάτω οδηγό σας παρουσιάζω αναλυτικά όλη την διαδικασία που απαιτείται για να να μπορέσετε να βάζετε ετικέτες – tags στις φωτογραφίες των αναρτήσεών σας και να τις συνδέετε με τα προϊόντα σας στο facebook & instagram.

Ενώ δεν είναι δύσκολη διαδικασία, θέλει μεθοδικότητα και προετοιμασία. Εμείς έχουμε την έμπειρη ομάδα μας που μπορεί να σας τα ρυθμίσει όλα και εσείς να μην χάσετε ούτε χρόνο ούτε την ψυχραιμία σας!

Θέλω να μου ρυθμίσετε facebook & instagram tagging & shopping!

Επικοινωνία

Ποια είναι τα βήματα που απαιτούνται για να ρυθμίσετε την προσθήκη ετικετών προϊόντων στο instagram & facebook;

Συνοπτικά, για να ρυθμίσετε την προσθήκη ετικετών προϊόντων Instagram, πρέπει να:

1. Επαληθεύστε τον λογαριασμό σας στο Instagram ως λογαριασμό επιχείρησης – business account ή δημιουργού – creator.

2. Συνδέστε τον λογαριασμό σας στο Instagram με έναν κατάλογο Facebook, ο οποίος είναι μια συλλογή προϊόντων που μπορείτε να πουλήσετε μέσω του λογαριασμού σας στο Instagram.

3. Προσθέστε ετικέτες στα προϊόντα στις αναρτήσεις σας ανεβάζοντας μια φωτογραφία ή ένα βίντεο στο Instagram και στη συνέχεια πατώντας το κουμπί “Ετικέτα προϊόντων” στο πεδίο της λεζάντας.

4. Διαχειριστείτε τις ετικέτες σας προβάλλοντας και διαχειριζόμενοι όλα τα προϊόντα που έχετε επισημάνει στις αναρτήσεις σας στο Instagram, μεταβαίνοντας στην καρτέλα “Προϊόντα” στην εφαρμογή Instagram.

5. Παρακολουθήστε τα αποτελέσματά σας χρησιμοποιώντας το Instagram Insights, για να παρακολουθείτε τις ετικέτες των προϊόντων σας και να βλέπετε την απόδοσή τους

Αναλυτικά τα παραπάνω βήματα!

Επαληθεύστε τον επαγγελματικό λογαριασμό σας στο Instagram: Για να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την προσθήκη ετικετών προϊόντων στο Instagram, ο λογαριασμός σας πρέπει να είναι λογαριασμός επιχείρησης ή δημιουργού και να συνδεθεί με ένα facebook page.
Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο Instagram: Ανοίξτε την εφαρμογή Instagram στην κινητή συσκευή σας και συνδεθείτε στον λογαριασμό σας.
Μετάβαση στο προφίλ σας: Μόλις συνδεθείτε, πατήστε στο εικονίδιο του προφίλ που βρίσκεται στην κάτω δεξιά γωνία της οθόνης. Πατήστε στις τρεις οριζόντιες γραμμές: Στο προφίλ σας, πατήστε στις τρεις οριζόντιες γραμμές που βρίσκονται στην επάνω δεξιά γωνία της οθόνης.
Επιλέξτε “Ρυθμίσεις”: Από το μενού που εμφανίζεται, επιλέξτε “Ρυθμίσεις”.
Επιλέξτε “Business”: Στο μενού ρυθμίσεων, κάντε κύλιση προς τα κάτω και πατήστε στο “Business”.
Σύνδεση σε σελίδα Facebook: Στη σελίδα ρυθμίσεων επιχείρησης, πατήστε «Σύνδεση στο Facebook» και, στη συνέχεια, επιλέξτε τη σελίδα Facebook που θέλετε να συνδέσετε στον λογαριασμό σας στο Instagram.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας στο Facebook: Εάν σας ζητηθεί, εισαγάγετε τα διαπιστευτήρια σύνδεσής σας στο Facebook για να συνδέσετε τους λογαριασμούς σας.
Επιλέξτε τη σελίδα: Επιλέξτε τη σελίδα στο Facebook που θέλετε να συνδέσετε στον λογαριασμό σας στο Instagram.
Παραχωρήστε πρόσβαση στο Instagram στον λογαριασμό σας στο Facebook: Το Instagram θα ζητήσει πρόσβαση στον λογαριασμό σας στο Facebook, πατήστε “Συνέχεια” για να παραχωρήσετε πρόσβαση.

Τελειώσατε!
Μόλις παραχωρήσετε πρόσβαση στο Instagram στον λογαριασμό σας στο Facebook, ο λογαριασμός σας στο Instagram θα συνδεθεί με την επιλεγμένη σελίδα στο Facebook. Λάβετε υπόψη ότι πρέπει να είστε διαχειριστής της σελίδας στο Facebook για να τη συνδέσετε με τον λογαριασμό σας στο Instagram.

Επίσης, μόλις συνδεθεί ο λογαριασμός σας στο Instagram με μια σελίδα στο Facebook, θα μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε πρόσθετες λειτουργίες, όπως η προσθήκη ετικετών προϊόντων, οι Αγορές Instagram και το Instagram Insights, που σας επιτρέπουν να παρακολουθείτε την απόδοση των αναρτήσεών σας και να βλέπετε πώς αλληλεπιδρούν οι ακόλουθοί σας το περιεχόμενό σας.

Επιπλέον, σας δίνει τη δυνατότητα να προβάλλετε διαφημίσεις στο Instagram μέσω του Facebook Ads Manager, του διαφημιστικού λογαριασμού του facebook δηλαδή.

Συχνές Ερωτήσεις

Είναι υποχρεωτικό να έχω προφίλ & σελίδα στο facebook;

Ναι, είναι υποχρεωτικό να έχετε προφίλ στο Facebook και σελίδα στο Facebook για να δημιουργήσετε ένα επαγγελματικό προφίλ στο Instagram.
Όταν μετατρέπετε τον προσωπικό σας λογαριασμό Instagram σε επαγγελματικό προφίλ, θα σας ζητηθεί να τον συνδέσετε σε μια σελίδα στο Facebook. Ο λόγος για αυτό είναι ότι το Instagram ανήκει στο Facebook και οι δύο πλατφόρμες είναι στενά συνδεδεμένες.
Συνδέοντας τον λογαριασμό σας στο Instagram με μια σελίδα Facebook, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πρόσθετες λειτουργίες, όπως η προσθήκη ετικετών προϊόντων, οι Αγορές Instagram και το Instagram Insights, που σας επιτρέπουν να παρακολουθείτε την απόδοση των αναρτήσεών σας και να βλέπετε πώς αλληλεπιδρούν οι ακόλουθοί σας με το περιεχόμενό σας.
Επιπλέον, σας δίνει τη δυνατότητα να προβάλλετε διαφημίσεις στο Instagram μέσω του Facebook Ads Manager.
Το Instagram Shopping είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα, αλλά η διαθεσιμότητα μπορεί να εξαρτάται από ορισμένους παράγοντες, όπως το είδος των προϊόντων που πουλάτε και τη χώρα από την οποία εκτελείτε την επιχείρησή σας.
Για να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις αγορές Instagram στην Ελλάδα, πρέπει να έχετε έναν επαγγελματικό λογαριασμό ή λογαριασμό δημιουργού και μια σελίδα στο Facebook, καθώς και έναν κατάλογο Facebook που έχει ρυθμιστεί και συνδέεται με τον λογαριασμό σας στο Instagram.
Επιπλέον, τα προϊόντα σας θα πρέπει να συμμορφώνονται με την εμπορική συμφωνία και τις εμπορικές πολιτικές του Instagram και θα πρέπει να μπορείτε να παρέχετε όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες για τα προϊόντα σας, όπως τιμές και περιγραφές.
Δείτε σχετικά https://help.instagram.com/32100004511915

Είναι απαραίτητο να έχω διαφημιστικό λογαριασμό στο facebook για να προβάλλω διαφημίσεις στο instagram;

Δεν χρειάζεστε λογαριασμό διαφημίσεων στο Facebook για να προβάλλετε διαφημίσεις στο Instagram. Ωστόσο, η δημιουργία μιας διαφημιστικής καμπάνιας μέσω ενός λογαριασμού στο Facebook Ads θα σας δώσει περισσότερες επιλογές και ευελιξία όσον αφορά τη στόχευση, τον προϋπολογισμό και τις μορφές διαφήμισης. Θα μπορείτε να δημιουργήσετε μια διαφημιστική καμπάνια Instagram μέσω του Facebook Ads Manager, η οποία σας επιτρέπει να δημιουργείτε, να διαχειρίζεστε και να παρακολουθείτε τις διαφημίσεις σας σε ένα μέρος.

Μπορείτε όμως απευθείας από την εφαρμογή του instagram να επιλέξτε “Προώθηση”, για την προβολή διαφημίσεων στην πλατφόρμα. Αυτή η δυνατότητα σάς επιτρέπει να προωθείτε υπάρχουσες αναρτήσεις στον λογαριασμό σας στο Instagram ως διαφημίσεις. Είναι ένας πολύ απλός τρόπος δημιουργίας και προβολής διαφημίσεων στο Instagram, αλλά είναι περιορισμένος όσον αφορά τη στόχευση και τις μορφές διαφήμισης.

Εν κατακλείδι, δεν χρειάζεται να έχετε λογαριασμό στο Facebook Ad για να προβάλλετε διαφημίσεις στο Instagram. Το Instagram ανήκει στο Facebook, επομένως όταν δημιουργείτε μια διαφημιστική καμπάνια στο Instagram, αν το κάνετε μέσω του Facebook Ads Manager και θα μπορεί η διαφήμιση να προβάλετε και στο facebook & στο instagram.

Πως δημιουργώ facebook ad account & Business Manager;

Για να δημιουργήσετε έναν διαφημιστικό λογαριασμό στο facebook – facebook ad account, πρέπει πρώτα να έχετε έναν λογαριασμό Facebook Business Manager. Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας ή δημιουργήστε έναν εάν δεν έχετε ακόμη.
Ο σύνδεσμος για τη δημιουργία λογαριασμού Facebook Business Manager είναι https://business.facebook.com/create/.

Ο σύνδεσμος για Facebook ads manager https://www.facebook.com/business/tools/ads-manager
Όταν επισκεφτείτε αυτόν τον σύνδεσμο, θα σας ζητηθεί να συνδεθείτε με τον προσωπικό σας λογαριασμό στο Facebook δηλαδή με το προφίλ σας. Μόλις συνδεθείτε, θα μεταφερθείτε στη σελίδα “Δημιουργία Business Manager“.
Εδώ, μπορείτε να ρυθμίσετε τον λογαριασμό Business Manager παρέχοντας το όνομα της επιχείρησής σας και τα στοιχεία επικοινωνίας σας. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε άλλα άτομα στον λογαριασμό σας στο Business Manager ως διαχειριστή, υπάλληλο ή αναλυτή με διαφορετικό επίπεδο άδειας. Αφού συμπληρώσετε τις απαιτούμενες πληροφορίες, κάντε κλικ στο «Δημιουργία λογαριασμού» και ο λογαριασμός σας στο Facebook Business Manager θα δημιουργηθεί.

Με έναν λογαριασμό Business Manager, θα μπορείτε να διαχειριστείτε τη σελίδα Facebook, τον διαφημιστικό λογαριασμό, το λογαριασμό Instagram και τον κατάλογο προϊόντων σας (που είναι απαραίτητος για να κάνετε tag τις φωτογραφίφες σας και που θα δούμε παρακάω πως τον δημιουργούμε) σε ένα μέρος.

Χρησιμοποιώντας το Facebook Ads Manager, θα μπορείτε να δημιουργείτε, να στοχεύετε και να παρακολουθείτε τις διαφημίσεις σας στο Instagram & στο facebook, να δημιουργείτε κοινά – audiences και να παρακολουθείτε την απόδοση με το facebook pixel για να έχετε αναλυτικά στατιστικά.

Τι είναι το facebook pixel;

Tο facebook pixel είναι ένα κομμάτι κώδικα που μπορείτε να τοποθετήσετε στον ιστότοπό σας για να παρακολουθείτε τις ενέργειες των χρηστών, όπως όταν κάποιος κάνει μια αγορά ή συμπληρώνει μια φόρμα. Το pixel συλλέγει δεδομένα σχετικά με τις ενέργειες που κάνουν οι χρήστες στον ιστότοπό σας και αυτά τα δεδομένα μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία στοχευμένων διαφημίσεων στο Facebook και το Instagram, καθώς και για την παρακολούθηση μετατροπών ( conversions ) και επαναληπτικού μάρκετινγκ ( remarketing & retargeting ) σε αυτούς τους χρήστες.

Λειτουργεί με την τοποθέτηση ενός μοναδικού κώδικα στον ιστότοπό σας, ο οποίος δημιουργεί ένα cookie στα προγράμματα περιήγησης των χρηστών όταν επισκέπτονται τον ιστότοπό σας. Αυτό το cookie επιτρέπει στο Facebook να παρακολουθεί τις ενέργειες αυτών των χρηστών όταν επισκέπτονται τον ιστότοπο, ακόμα κι αν δεν κάνουν κλικ σε μια διαφήμιση.

Το facebook pixel μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διάφορους σκοπούς, όπως δημιουργία στοχευμένων διαφημίσεων. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα δεδομένα που συλλέγονται από το pixel για να δημιουργήσετε διαφημίσεις που εμφανίζονται σε άτομα που έχουν κάνει συγκεκριμένες ενέργειες στον ιστότοπό σας.
Μπορείτε να ρυθμίσετε την παρακολούθηση μετατροπών για να μετρήσετε την απόδοση των διαφημίσεών σας και να παρακολουθείτε την επιτυχία των καμπανιών σας. Επαναληπτικό μάρκετινγκ, μπορείτε να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα είδη κοινού με βάση τη δραστηριότητα του ιστότοπου και να χρησιμοποιήσετε αυτά τα είδη κοινού για να δημιουργήσετε διαφημίσεις που εμφανίζονται σε άτομα που έχουν επισκεφτεί στο παρελθόν τον ιστότοπό σας.
Βελτιστοποίηση διαφημίσεων: Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα δεδομένα pixel για να βελτιστοποιήσετε τις διαφημίσεις σας για μετατροπές, κάτι που μπορεί να σας βοηθήσει να λάβετε περισσότερα αποτελέσματα από τις δαπάνες διαφήμισης.

Συνολικά, το Facebook Pixel σάς επιτρέπει να παρακολουθείτε την αφοσίωση των χρηστών στον ιστότοπό σας, να αποκτάτε πληροφορίες για το κοινό σας και να δημιουργείτε πιο αποτελεσματικές διαφημιστικές καμπάνιες στο Facebook και το Instagram.

Δημιουργία Καταλόγου Προϊόντων

Πριν να μπορέσετε να προσθέσετε ετικέτες σε προϊόντα στις αναρτήσεις σας, πρέπει να ρυθμιστεί ο λογαριασμός σας και συνδεθεί με έναν κατάλογο προϊόντων Facebook. Η δημιουργία ενός καταλόγου προϊόντων Facebook είναι μια διαδικασία που σας επιτρέπει να προβάλλετε τα προϊόντα σας στο Facebook, το Instagram και άλλες πλατφόρμες που είναι συνδεδεμένες με τον λογαριασμό σας στο Facebook.
Ακολουθούν τα βήματα για να δημιουργήσετε έναν κατάλογο προϊόντων Facebook:

Μεταβείτε στο Facebook Business Manager: Για να δημιουργήσετε έναν κατάλογο προϊόντων, πρέπει πρώτα να έχετε έναν λογαριασμό Facebook Business Manager. Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας ή δημιουργήστε έναν εάν δεν έχετε ακόμη.

– Ο σύνδεσμος για τη δημιουργία λογαριασμού Facebook Business Manager είναι https://business.facebook.com/create/.

Όταν επισκεφτείτε αυτόν τον σύνδεσμο, θα σας ζητηθεί να συνδεθείτε στον προσωπικό σας λογαριασμό στο Facebook. Μόλις συνδεθείτε, θα μεταφερθείτε στη σελίδα “Δημιουργία Business Manager“. Εδώ, μπορείτε να ρυθμίσετε τον λογαριασμό Business Manager παρέχοντας το όνομα της επιχείρησής σας και τα στοιχεία επικοινωνίας σας. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε άλλα άτομα στον λογαριασμό σας στο Business Manager ως διαχειριστή, υπάλληλο ή αναλυτή με διαφορετικό επίπεδο άδειας.

Αφού συμπληρώσετε τις απαιτούμενες πληροφορίες, κάντε κλικ στο «Δημιουργία λογαριασμού» και ο λογαριασμός σας στο Facebook Business Manager θα δημιουργηθεί. Με έναν λογαριασμό Business Manager, θα μπορείτε να διαχειριστείτε τη σελίδα Facebook, τον διαφημιστικό λογαριασμό, το λογαριασμό Instagram και τον κατάλογο προϊόντων σας σε ένα μέρος. Επιπλέον, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε και να διαχειριστείτε διαφημίσεις στο Facebook, να παρακολουθείτε την απόδοση των αναρτήσεών σας και να δείτε πώς αλληλεπιδρούν οι ακόλουθοί σας με το περιεχόμενό σας και πολλά άλλα.

Δημιουργία νέου καταλόγου: Στο Business Manager, μεταβείτε στην ενότητα “Διαχείριση καταλόγου” (επιλογή Data Sources / Catalogs) και κάντε κλικ στο κουμπί “Δημιουργία καταλόγου”. Επιλέξτε “Κατάλογος προϊόντων” από τις επιλογές.
Συνδέστε τον κατάλογό σας στη σελίδα σας στο Facebook: Αφού δημιουργήσετε τον κατάλογό σας, πρέπει να τον συνδέσετε σε μια σελίδα στο Facebook. Αυτό θα σας επιτρέψει να χρησιμοποιήσετε τον κατάλογο για αγορές στο Instagram και για τη δημιουργία δυναμικών διαφημίσεων.
Προσθήκη προϊόντων στον κατάλογό σας: Μόλις ρυθμιστεί ο κατάλογός σας, μπορείτε να αρχίσετε να προσθέτετε προϊόντα σε αυτόν. Μπορείτε να το κάνετε αυτό εισάγοντας με μη αυτόματο τρόπο πληροφορίες προϊόντος ή χρησιμοποιώντας μια ροή δεδομένων. Μια ροή δεδομένων είναι ένα αρχείο που περιέχει όλες τις πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα σας σε δομημένη μορφή. Αυτό σας επιτρέπει να ανεβάσετε εύκολα έναν μεγάλο αριθμό προϊόντων στον κατάλογό σας.
Δημιουργία συνόλων προϊόντων: Τα σύνολα προϊόντων, σας επιτρέπουν να ομαδοποιήσετε παρόμοια προϊόντα και να τα χρησιμοποιήσετε σε δυναμικές διαφημίσεις. Δημιουργήστε σετ προϊόντων επιλέγοντας προϊόντα από τον κατάλογό σας και δώστε τους ένα όνομα.
Δημιουργία ενότητας καταστήματος: Μια ενότητα καταστήματος σας επιτρέπει να προβάλλετε τα προϊόντα σας στη σελίδα σας στο Facebook. Μπορείτε να δημιουργήσετε μια ενότητα καταστήματος μεταβαίνοντας στην ενότητα “Κατάστημα” της σελίδας σας στο Facebook και συνδέοντάς την με τον κατάλογο προϊόντων σας.
Δοκιμάστε τον κατάλογό σας: Προτού αρχίσετε να διαφημίζετε τα προϊόντα σας, φροντίστε να δοκιμάσετε τον κατάλογό σας για να βεβαιωθείτε ότι όλα λειτουργούν όπως θα έπρεπε. Ελέγξτε ότι όλες οι πληροφορίες του προϊόντος είναι σωστές και ότι οι εικόνες είναι καλής ποιότητας.
Δημοσιεύστε τον κατάλογό σας: Μόλις όλα είναι εντάξει, μπορείτε να δημοσιεύσετε τον κατάλογό σας και να αρχίσετε να τον χρησιμοποιείτε για να δημιουργείτε διαφημίσεις, να προσθέτετε ετικέτες σε προϊόντα σε αναρτήσεις στο Instagram και πολλά άλλα.

Συχνές Ερωτήσεις

Μπορώ να δημιουργήσω έναν κατάλογο προϊόντων απευθείας από τη σελίδα μου στο facebook;

Ναι, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν κατάλογο προϊόντων απευθείας από τη σελίδα σας στο Facebook. Ακολουθούν τα βήματα για να δημιουργήσετε έναν κατάλογο προϊόντων από τη σελίδα σας στο Facebook:

Μετάβαση στη σελίδα σας στο Facebook: Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο Facebook και μεταβείτε στη σελίδα για την οποία θέλετε να δημιουργήσετε έναν κατάλογο προϊόντων.

Κάντε κλικ στο κουμπί “Αγορά” Shop: Στη σελίδα σας στο Facebook, αναζητήστε το κουμπί “Αγορά” και κάντε κλικ σε αυτό. Εάν δεν βλέπετε το κουμπί “Αγορά”, ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες!

Ακολουθούν τα βήματα για να μετατρέψετε τη σελίδα σας στο Facebook σε σελίδα καταστήματος:
Κάντε κλικ στο κουμπί “Ρυθμίσεις”: Στη σελίδα σας στο Facebook, κάντε κλικ στο κουμπί “Ρυθμίσεις” που βρίσκεται στην επάνω δεξιά γωνία της σελίδας.
Επιλέξτε “Πρότυπα και καρτέλες” από το αριστερό μενού: Μόλις κάνετε κλικ στο κουμπί “Ρυθμίσεις”, θα εμφανιστεί ένα μενού στην αριστερή πλευρά της οθόνης. Επιλέξτε “Πρότυπα και καρτέλες” από τις επιλογές.
Επιλέξτε το πρότυπο “Κατάστημα”: Στη σελίδα “Πρότυπα και καρτέλες”, θα δείτε μια λίστα με τα διαθέσιμα πρότυπα. Επιλέξτε το πρότυπο “Κατάστημα” για να μετατρέψετε τη σελίδα σας σε κατάστημα.
Προσθήκη προϊόντων στο κατάστημά σας: Αφού επιλέξετε το πρότυπο “Κατάστημα”, θα σας ζητηθεί να προσθέσετε προϊόντα στο κατάστημά σας. Μπορείτε να προσθέσετε προϊόντα δημιουργώντας έναν κατάλογο προϊόντων Facebook, κάτι που μπορεί να γίνει ακολουθώντας τα βήματα που ανέφερα στην προηγούμενη απάντησή μου.
Προσαρμόστε το κατάστημά σας: Μόλις ρυθμιστεί το κατάστημά σας, μπορείτε να το προσαρμόσετε προσθέτοντας μια εικόνα εξωφύλλου, προσαρμοσμένες καρτέλες και πολλά άλλα.
Δοκιμάστε το κατάστημά σας: Πριν ξεκινήσετε να διαφημίζετε το κατάστημά σας, φροντίστε να το δοκιμάσετε για να βεβαιωθείτε ότι όλα λειτουργούν όπως θα έπρεπε. Ελέγξτε ότι όλες οι πληροφορίες του προϊόντος είναι σωστές και ότι οι εικόνες είναι καλής ποιότητας.
Δημοσιεύστε το κατάστημά σας: Μόλις όλα είναι εντάξει, μπορείτε να δημοσιεύσετε το κατάστημά σας και να αρχίσετε να το χρησιμοποιείτε για να προβάλλετε και να πουλάτε τα προϊόντα σας.

Είναι σημαντικό να σημειώσετε ότι για να είναι ορατή η ενότητα καταστήματος στη σελίδα σας, η σελίδα σας θα πρέπει να έχει εγκριθεί για αγορές από το Facebook και να έχετε έναν επαγγελματικό λογαριασμό. Επίσης, για να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία αγορών Instagram, θα πρέπει να έχετε έναν επαγγελματικό λογαριασμό Instagram συνδεδεμένο με μια σελίδα στο Facebook και ο κατάλογός σας πρέπει να εγκριθεί από το Instagram.)

Εισαγωγή Ετικετών Tagging!

Αν ακολουθήσατε όλα τα παραπάνω βήματα, τώρα μπορείτε να ξεκινήσετε να προσθέτετε ετικέτες σε προϊόντα στις αναρτήσεις σας.

Για να προσθέσετε ετικέτες σε προϊόντα σε εικόνες στο Instagram ακολουθήσετε αυτά τα βήματα:
Μεταβείτε στην εφαρμογή Instagram και ανεβάστε μια φωτογραφία ή ένα βίντεο στον λογαριασμό σας στο Instagram όπως θα κάνατε συνήθως. Μόλις μεταφορτωθεί η φωτογραφία σας, πατήστε το κουμπί “Ετικέτα προϊόντων” στο πεδίο λεζάντας. Πατήστε στην εικόνα όπου θέλετε να προσθέσετε ετικέτα σε ένα προϊόν και επιλέξτε ένα προϊόν από τον κατάλογό σας στο Facebook για να το προσθέσετε. Επαναλάβετε τη διαδικασία για οποιαδήποτε άλλα προϊόντα θέλετε να προσθέσετε ετικέτα στην εικόνα. Αφού προσθέσετε ετικέτα σε όλα τα προϊόντα, δημοσιεύστε την εικόνα στον λογαριασμό σας στο Instagram.

Για να προσθέσετε ετικέτες προϊόντων σε εικόνες στο Facebook:
Μεταβείτε στη σελίδα σας στο Facebook και ανεβάστε μια φωτογραφία ή ένα βίντεο όπως θα κάνατε συνήθως. Μόλις μεταφορτωθεί η φωτογραφία σας, πατήστε το κουμπί “Ετικέτα προϊόντος” στο πεδίο λεζάντας. Πατήστε στην εικόνα όπου θέλετε να προσθέσετε ετικέτα σε ένα προϊόν και επιλέξτε ένα προϊόν από τον κατάλογό σας στο Facebook για να το προσθέσετε. Επαναλάβετε τη διαδικασία για οποιαδήποτε άλλα προϊόντα θέλετε να προσθέσετε ετικέτα στην εικόνα. Αφού προσθέσετε ετικέτα σε όλα τα προϊόντα, δημοσιεύστε την εικόνα στη σελίδα σας στο Facebook και μετά προωθήστε την ανάρτηση σας!

Προτιμώ να μου ρυθμίσετε εσείς το facebook & instagram tagging & shopping!

Εμείς έχουμε την έμπειρη ομάδα μας που μπορεί να σας τα ρυθμίσει όλα και εσείς να μην χάσετε ούτε χρόνο ούτε την ψυχραιμία σας!

Ζητήστε τώρα προσφορά

Προσοχή: η meta κατήργησε την δυνατότητα ετικετών.
Ανακοίνωση Αύγουστος 2023. Αν αλλάξει κάτι θα ενημερώσουμε σχετικά το άρθρο.

Επικοινωνία