Road Map για Επιτυχημένες Ιστοσελίδες ή Πως να φτιάξετε την Ιστοσελίδα σας

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

1. Πρέπει να δίνουμε στους επισκέπτες την πληροφορία που θέλουν – ψάχνουν από την σελίδα μας

Από την αρχική σελίδα μας πρέπει να τονίζουμε με σαφήνεια ποιοί είμαστε τι κάνουμε τι προσφέρουμε.

Αρχικά με μικρά κείμενα – ατάκες – keywords που μας χαρακτηρίζουν

Το κάθε keyword θα πρέπει να έχει μια μικρή περιγραφή επεξήγηση και θα πρέπει να αναλύεται μετά σε εσωτερική σελίδα.

π.χ. Για ένα γυμναστήριο θα μπορούσε να είναι

– Τίτλος Keyword :  Είμαστε Pilates Instructors 

– Υπότιτλος : Έχουμε τον κατάλληλη και επίσημο εξοπλισμό και διδάσκουμε την original μέθοδο πιλάτες κ.ο.κ.

2. Εύχρηστη και απλή δομή
Απλοποίηση των κεντρικών κατηγοριών ενοτήτων της σελίδας και περαιτέρω ανάλυση με υποκατηγορίες, σαφή κείμενα που περιγράφουν τις υπηρεσίες, συγκεκριμένα και ουσιαστικά ώστε ο κάθε επισκέπτης που θα φτάνει σε εσωτερικές σελίδες να βρίσκει την πληροφορία που θέλει.

Πχ. Ποιοι Είμαστε

-Γυμναστές

-Φιλοσοφία

-Εμπειρία

-Εκπαίδευση

-Σεμινάρια

-Πιστοποιήσεις

Υπηρεσίες

– Πιλάτες

– Crosfit

– Yoga

– Personal

όχι πολλές υποκατηγορίες και όχι υποκατηγορίες στις υποκατηγορίες, αλλά μικρά κείμενα που θα αναλύουν εσωτερικά τις πληροφορίες

Πχ στο πιλάτες θα αναφέρουμε περιγραφικά τα είδη πιλάτες που καλύπτουμε με ανάλογες φωτογραφίες.

3. Οι φωτογραφίες που θα χρησιμοποιήσουμε πρέπει να έχουν περιγραφικά λατινική ονόματα

Πχ μια φωτογραφία που δείχνει τον γυμναστή σε ένα όργαναο γυμναστικής και όταν την τραβήξαμε είχε τον τίτλο Ds0003.jpg

πρέπει να την μετονομαστεί σε pilates_reformer.jpg κ.ο.κ.

Αυτό θα βοηθήσει την google να μας κατατάξει πιο εύκολα και με τις φωτογραφίες σε λέξεις κλειδιά.

4. Διαντίδραση του επισκέπτη με την σελίδα μας
Τι πρέπει και τι μπορούμε να κάνουμε ώστε οι επισκέπτες να μένουν αρκετά λεπτά στην σελίδα μας?
  1. Ενότητα συμβουλές με μικρά κείμενα και φωτογραφίες
  2. Μικρά video που εξηγούν τις υπηρεσίες ή παρουσιάζουν τα προϊοντα μας σε ανάλογη ενότητα και διάσπαρτα στην ιστοσελίδα
  3. Συμβουλές εξηγούν τις υπηρεσίες ή παρουσιάζουν τα προϊοντα μας με προτάσεις με φωτογραφία και επεξήγηση.
  4. Συχνές ερωτήσεις – με απαντήσεις, κερδίστε χρόνο παραπέμποντας τους πελάτες σας στην ιστοσελίδα σας.
  5. Καλή περιγραφή των υπηρεσιών μας, λίγα λόγια αλλά αρκετά και σαφή.
  6. Ξεχωρίστε τις  10 πολύ καλές φωτογραφίες που θα πρέπει να είναι στην αρχική σελίδα
  7. Επιλέξτε για κάθε εσωτερική ενότητα μια φωτογραφία που θα την χαρακτηρίζει. Αυτές οι φωτογραφίες θα πρέπει να είναι μακρόστενες wide landscape.
  8. Δώστε ονόματα στις φωτογραφίες πχ οι φωτογραφίες που θα αφορούν την κάθε ενότητα ή υπηρεσία της επιχείρισης σας.

Προσοχή λατινικούς χαρακτήρες και ας είναι greeklish και χωρίς κενά οι φωτογραφίες.

Θέμα: Δημιουργήστε τη διαδικτυακή σας παρουσία

Αποκτήστε νέες δεξιότητες για έναν ψηφιακό κόσμο

YouTube

By loading the video, you agree to YouTube's privacy policy.
Learn more

Load video

[/vc_column_text][vc_cta h2=”Πώς λειτουργούν οι ιστότοποι!” shape=”square” style=”flat” color=”white” add_button=”bottom” btn_title=”Δείτε όλη την εκπαιδευτική σειρά της Google εδώ” btn_style=”gradient” btn_gradient_color_1=”purple” btn_gradient_color_2=”juicy-pink” btn_shape=”square” btn_size=”lg” btn_align=”center” btn_css_animation=”bottom-to-top” css_animation=”bottom-to-top” btn_button_block=”true” btn_link=”url:https%3A%2F%2Flearndigital.withgoogle.com%2Fgreektourism%2Flesson%2F31||target:%20_blank|”][/vc_cta][/vc_column][/vc_row]